Python Suomi ry

Jäsenyys

Tällä sivulla voit liittyä yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi tai kannatusjäseneksi. Lomakkeissa tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia.

Liity jäseneksi

Tällä lomakkeella voit liittyä yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi. Varsinaisilta jäseniltä ei peritä jäsenmaksua.

Hallitus hyväksyy uudet jäsenet seuraavassa kokouksessaan. Kun jäsenyytesi on hyväksytty, sinuun ollaan yhteydessä sähköpostitse.

Liity kannatusjäseneksi

Yritykset ja henkilöt, jotka haluavat tukea yhdistyksen toimintaa rahallisesti, voivat liittyä kannatusjäseneksi. Kannatusjäseneksi liittyvät yritykset saavat halutessaan logonsa python.fi-sivustolle ottamalla yhteyttä hallitukseen. Kannatusjäsenten jäsenmaksu on 150€ vuodessa.

Laskutusosoite tarvitaan mikäli tahdotte paperisen laskun. Jos laskutusosoitetta ei anneta, lasku toimitetaan sähköpostitse.

Hallitus hyväksyy kannatusjäsenet seuraavassa kokouksessaan. Hyväksyttyihin jäseniin ollaan yhteydessä sähköpostitse.